piątek, 19 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Samsung rozpoczyna Misję Soczi

    Zobacz również

    Samsung, oficjalny światowy partner XXII Zimowych Igrzysk Olimpijskich Soczi 2014, przygotował dla wszystkich fanów sportu i nowoczesnej technologii specjalny konkurs. Za pośrednictwem dedykowanej aplikacji „Misja Soczi” każdy będzie miał szansę wygrać flagowy produkt marki, jakim jest smartfon Samsung Galaxy Note 3.
    Wszyscy miłośnicy sportów zimowych mogą korzystać z aplikacji już od 13 stycznia br. W ciągu kolejnych 6 tygodni organizator przedstawi 18 pytań związanych z XXII

    - Reklama -

    Zimowymi Igrzyskami Olimpijskimi Soczi 2014 oraz aż 4 gry, w których fani będą musieli zdobywać autografy naszych olimpijczyków, odnajdywać najkrótsze drogi do osiągnięcia podanego celu czy zagrzewać naszych kadrowiczów do boju. Za wykonanie każdego zadania gracze będą mogli zdobyć złoty, srebrny lub brązowy medal. Każdemu krążkowi przyporządkowana będzie odpowiednia wartość procentowa, mająca decydujący wpływ na końcowy wynik. Uzyskać należy co najmniej 85% z możliwych do zdobycia punktów. Dodatkowo uczestnicy będą musieli wykazać się kreatywnością, odpowiadając na specjalne pytanie, które dotyczyć będzie ich kibicowania podczas zbliżających się zawodów w Rosji.

    Marka Samsung przewidziała również przyznawanie „Nagród Tygodnia”. Trafią one do 10 graczy, którzy w danym tygodniu uzyskali najlepsze wyniki w określonych grach. Zwycięzca całego konkursu otrzyma najnowszy smartfon Samsung GALAXY Note 3, ufundowany przez oficjalnego, światowego partnera XXII Zimowych Igrzysk Olimpijskich Soczi 2014.

    Zaangażowanie Samsung w Igrzyska Olimpijskie
    Po raz pierwszy Samsung zaangażował się w igrzyska olimpijskie podczas ich seulskiej edycji w roku 1988, stając się sponsorem lokalnym. Od Zimowych Igrzysk w Nagano w 1998 roku spółka rozszerzyła swój zakres działań, stając się światowym partnerem olimpijskim w kategorii urządzeń komunikacji bezprzewodowej. Firma zapewniła platformę komunikacji bezprzewodowej Wireless Olympic Works (WOW) oraz dostarczyła telefony komórkowe, które zapewniły Rodzinie Olimpijskiej dostęp do informacji w czasie rzeczywistym, dostosowanych do bieżącego położenia użytkownika, oraz dostęp do interaktywnych technologii komunikacyjnych. Samsung organizuje również wiele cyfrowych kampanii marketingowych, które umożliwiają dzielenie się olimpijskimi emocjami z ludźmi z całego świata. Dzięki inteligentnym technologiom mobilnym umożliwiają one także uczestniczenie w największej imprezie sportowej na świecie wszystkim fanom. Samsung pozostanie światowym partnerem olimpijskim do Igrzysk Olimpijskich w Rio de Janeiro w 2016 roku.

    Zaangażowanie Samsung w Igrzyska Paraolimpijskie
    Samsung jest światowym partnerem Międzynarodowego Komitetu Paraolimpijskiego (MKP) od roku 2006. To właśnie w roku 2006, podczas Zimowych Igrzysk Paraolimpijskich w Turynie, Samsung po raz pierwszy pełnił funkcję światowego partnera Igrzysk. Od tamtej pory firma wspierała Igrzyska Paraolimpijskie w Pekinie (2008), Zimowe Igrzyska Paraolimpijskie w Vancouver (2010) oraz Igrzyska Paraolimpijskie w Londynie (2012). Jako światowy partner Igrzysk Paraolimpijskich już po raz piąty, Samsung chce udostępnić to wydarzenie jeszcze większej liczbie osób na całym świecie, dzieląc się olimpijskimi inspiracjami i emocjami za pośrednictwem innowacyjnych technologii komunikacji bezprzewodowej.

    ŹródłoSamsung
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Samsung Electronics liderem globalnego rynku Digital Signage 15. rok z rzędu

    Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w...