piątek, 19 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Samsung zademonstruje innowacyjne monitory do zastosowań biznesowych na targach CES 2014

    Zobacz również

    Na zbliżających się międzynarodowych targach CES 2014, które odbędą się w Las Vegas, Samsung Electronics zamierza przedstawić kilka nowych wyświetlaczy wielkoformatowych (LFD) do zastosowań komercyjnych, adresowanych do przedstawicieli hotelarstwa, biznesu i sprzedaży detalicznej. Te innowacyjne monitory umożliwiają pokazywanie klientom różnorodnych, fascynujących wizualnie prezentacji. Aby zademonstrować zalety swoich monitorów dla każdej z wymienionych branż, firma Samsung

    - Reklama -

    planuje zbudować na swoim stoisku wyposażony w najnowsze rozwiązania technologiczne „hotelowy raj”. Będzie to ściana monitorów przeznaczona do montowania w lobby hotelowym, nowe rozwiązanie dla telewizji hotelowej oraz rozwiązania stworzone z myślą o centrach biznesowych – w tym interaktywna tablica (Interactive White Board) oraz największy na świecie, 95-calowy monitor wielkoformatowy LED.

    Samsung wciąż aktywnie poszukuje nowych rynków zbytu dla swoich innowacyjnych monitorów wielkoformatowych przeznaczonych dla klientów biznesowych. Kierujemy naszą ofertę między innymi do hoteli, centrów konferencyjnych i galerii handlowych – powiedział Jeong-hwan Kim, wiceprezes działu wyświetlaczy w Samsung Electronics. –W zbliżającym się roku planujemy wprowadzić na rynek kolejne różnorodne, innowacyjne wyświetlacze wielkoformatowe.

    Aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na zaawansowane technologicznie wyświetlacze w branży hotelarskiej, firma Samsung stworzyła innowacyjne rozwiązania zarówno dla lobby, jak i dla pokoi hotelowych. Prezentacja „Odkryjmy na nowo lobby hotelowe” to ściana monitorów, na której, w czytelnej formie i żywych kolorach, wyświetlane są informacje wymagające regularnej aktualizacji, np. informacje o pogodzie, kursy wymiany walut itp.

    Samsung planuje również pokazać po raz pierwszy swoje nowe rozwiązanie dla pokoi hotelowych, które zmienia znajdujący się tam telewizor, w przyjazny w użytkowaniu portal informacyjny. Korzystając z tego rozwiązania, hotele mogą dbać o satysfakcję klientów, bez trudu przekazując im nowe treści – nie tylko filmy i gry, ale również informacje na temat miejscowych atrakcji turystycznych.

    Dodatkowo firma Samsung zaprezentuje „Smart View” – innowacyjną funkcję, która pozwala gościom oglądać zawartość swoich smartfonów i tabletów na hotelowych telewizorach. Dzięki „Smart View” goście będą mogli cieszyć się przywiezionymi bądź pobranymi filmami i serialami telewizyjnymi na dużym ekranie.

    Propozycja dla hotelowych centrów biznesowych to interaktywna tablica (Interactive White Board) wyposażona w technologię dotykową i możliwość łączenia wielu tablic w jedną. Interactive White Board zawiera rozwiązania sprzętowe i programowe, które pozwalają tworzyć dużych rozmiarów ekrany dotykowe obsługiwane przez pojedynczy komputer. Jest to wygodne, promujące współpracę rozwiązanie, które może być wykorzystywane zarówno do kształcenia, jak i w celach korporacyjnych. Aby podkreślić użyteczność swojej tablicy oraz linii wyświetlaczy wielkoformatowych, firma Samsung planuje dodatkowo zademonstrować dwie szczególne funkcjonalności nowych urządzeń: pierwsza umożliwia wyjątkowo łatwe dokonywanie zmian w wyświetlanej zawartości, druga ma za zadanie zastąpić tradycyjne wskaźniki laserowe.

    Kolejnym prezentowanym produktem będzie największy na świecie, obecnie już masowo produkowany, 95-calowy monitor wielkoformatowy LED (model ME95C) o zapierającym dech w piersiach doskonałej jakości ekranie o przekątnej 2,1 metra oraz wielu innych zaletach. Firma Samsung zamierza pokazać, co odróżnia jej wyświetlacze wielkoformatowe od produktów konkurencji, pokazując na ME95C sceny ze spotkań w centrum biznesowym.

    Samsung Electronics już od pięciu lat jest liderem rynku monitorów wielkoformatowych a jej udział w rynku w trzecim kwartale 2013 roku sięgają 26,4 procent. Samsung ugruntował również swoją pozycję na niezwykle szybko rozwijającym się rynku wyświetlaczy do zastosowań biznesowych, zwiększając swój udział z 19 procent w 2012 roku do 26 procent w roku 2013.

    ŹródłoSamsung
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Samsung Electronics liderem globalnego rynku Digital Signage 15. rok z rzędu

    Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w...