GSMService.pl
  • nowości
  • artykuły
  • gry
Szukaj
Szukaj
Szukaj
Tu jesteś: GSMService.pl » Aktualności

Obsługa klienta najważniejsza

Dodał: AK - opublikowano: 2007-08-22 15:05 - czytano: 598 razy - dodaj komentarz
Głównym powodem zmiany operatora telefonii komórkowej jest zła obsługa klienta, problemy z zasięgiem oraz zbyt wysokie ceny usług wynika z badania przeprowadzonego przez firmę ContactPoint.
REKLAMA
Firma ContactPoint postanowiła przebadać lojalność klientów sieci komórkowych, półtora roku po wprowadzeniu możliwości migracji między operatorami z zachowaniem dotychczasowego numeru telefonu.

Oprócz wymienionych wyżej powodów zmiany dotychczasowego operatora zapytano także o powody, które zachęcają do pozostania u obecnego operatora. Najważniejsze z nich to m.in. korzystne ceny (35 proc.), przyzwyczajenie (23,3 proc.), pakietowe promocje z darmowymi minutami i SMS-ami (13 proc.) oraz znajomi w tej sieci (10 proc.).

Z zaprezentowanych danych wynika, że najwięcej klientów utraciła (43 proc. badanych) oraz najwięcej pozyskała (39 proc. badanych) Polska Telefonia Cyfrowa. Na środkowej pozycji plasuje się Polkomtel, który utracił 35 proc. badanych, a pozyskał 37 proc. Z kolei sieć Orange utraciła 22 proc. badanych, a pozyskała 24 proc.

Jak wynika z zaprezentowanych danych jedynie dwóch operatorów - PTK Centertel oraz Polkomtel - pozyskało więcej klientów niż utraciło.

Źródło: Media2.pl
  • Dodaj do Google Bookmarks
  • Dodaj na Śledzika
  • Dodaj na Twitter
  • Dodaj do Wykop
  • Dodaj do Facebook
Aktualna ocena: 0.00
Dodaj komentarz:
dodaj komentarz
x
Trwa logowanie użytkownika...
login:
hasło:
zaloguj
Wszelkie znaki i nazwy firmowe zastrzeżone są przez ich wlaścicieli i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
GSMService.pl
content: 
  • Twitter
  • Facebook
odwiedź nas na: