piątek, 29 marca, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Polkomtel i Freebee razem

    Zobacz również

    Polkomtel został strategicznym partnerem Freebee, jednego z najbardziej dynamicznie rozwijających się startupów w Polsce. Dzięki temu Freebee stanie się jedną z najsilniejszych marek oferujących rozwiązania lojalnościowe na polskim rynku. Freebee to startup oparty o technologie mobilne oraz kartę plastikową, który konsekwentnie zmienia oblicze programów lojalnościowych, wzbogacając je o regułę wzajemności. Razem z Freebee lokalne firmy tworzą własne, dostosowane do potrzeb

    - Reklama -

    Programy Wzajemnościowe, dzięki którym mogą budować autentyczną, partnerską relację ze swoimi klientami, realizując przy tym własne cele biznesowe.

    Dzięki Freebee klienci mogą szybko i wygodnie odbierać nagrody jakie lubią, związane z charakterem ich ulubionych miejsc, często niedostępne nigdzie indziej. Swoje Freebee prowadzi już prawie 500 miejsc z kilkunastu różnych branż (restauracje, sklepy, kawiarnie, księgarnie) – każde na własnych zasadach, ale zawsze w oparciu o ideę wzajemności, która oznacza partnerskie traktowanie klienta.

    – Tradycyjne programy lojalnościowe nie budują relacji między marką a konsumentem. Klient ma dosyć ciułania punktów w nieskończoność, a przy zakupie 10. kawy niekoniecznie chce już tylko 11. gratis. Dlatego powstało Freebee. – mówi Michał Niemczycki, Wiceprezes Zarządu New Media Ventures Sp. z o.o. właściciela Freebee. – Każdy program Freebee oparty jest na idei wzajemności, czyli budowany jest w taki sposób, aby relacje między klientem, a firmą były zrównoważone. Dotychczasowy model lojalnościowy zakłada, że to głównie klient jest lojalny wobec danej marki. Wzajemność, przeciwnie, opiera się na dwustronnej relacji, sprawiedliwej wymianie – klienci odwiedzają dane miejsca, spędzają w nich czas, robią zakupy, a firmy szybko odwzajemniają im się miłymi gestami i dopasowanymi nagrodami. Oznacza to, że w każdym programie Freebee nagrody muszą być w zasięgu ręki, związane z ofertą danego miejsca. Dbamy też o to, aby była choć jedna nagroda niestandardowa, relacyjna, która pozwala klientowi przeżyć unikalne doświadczenie związane z marką i wyrażające charakter danej firmy. Na przykład warszawska restauracja AIOLI daje możliwość skomponowania własnej pizzy – danie na tydzień zostaje umieszczone w menu, a jego pomysłodawca zarabia 1 zł od każdego zamówienia. W Księgarni Baczyńskiego klient może zostać bohaterem książki, a w Pizzerii Don Corleone w Kwidzynie być obsługiwanym w pierwszej kolejności, niczym prawdziwy szef mafii.

    Piotr Skrzypczak, Dyrektor Departamentu Zarządzania Bazą w Polkomtel Sp. z o.o. podkreśla – – Współpraca z Freebee to dobry krok dla firmy Polkomtel: rozwija ofertę dla klientów i stanowi kolejny element budowania konkurencyjności i przewagi na rynku. Szukaliśmy czegoś innowacyjnego, świeżego, co wprowadziłoby nowatorski element do budowania naszej relacji z klientami. I wtedy pojawiło się Freebee ze swoim pomysłem. Spodobał nam się model biznesowy. Koncepcja podejścia do klienta na zasadzie wzajemności jest czymś więcej, niż tradycyjne poszukiwanie lojalności w relacjach. Zastosowanie technologii mobilnej w tego typu programie doskonale wkomponowuje się w profil działalności Plusa.

    Freebee będzie stanowić nowy kanał komunikacji z klientami Plusa. Dzięki strategicznemu partnerstwu, Plus dotrze do partnerów startupu ze swoimi usługami i ofertą. Stworzy również dodatkowe pole do upowszechniania oferowanej przez siebie technologii LTE – Freebee już teraz udostępnia Wi-Fi z Internetem Plusa w lokalizacjach wybranych partnerów.

    Dzięki partnerstwu z Polkomtelem, Freebee dołączy do portfolio produktów Plus dla Firm. Promocja wspólnych produktów będzie przekładać się na wzmocnienie rozpoznawalności marki Freebee wśród konsumentów.

    Dalsze kroki współpracy Polkomtel Sp. z o.o. i Freebee zostaną przedstawione już wkrótce.

    ŹródłoPlus
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Kwiecień w serwisie CANAL+ online — seriale, dokumenty, filmy

    W kwietniu zapraszamy do obejrzenia produkcje oryginalne i koprodukcje CANAL+: BRYGADA, serial kryminalny o walce z przestępczością i niesubordynacją...