czwartek, 18 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Raport Społeczny Orange Polska 2012 nagrodzony

    Zobacz również

    Raport Społecznej Odpowiedzialności Orange Polska 2012 otrzymał nagrodę Ministerstwa Gospodarki za nieustanne podwyższanie standardów w zakresie działań CSR na polskim rynku. Raport uzyskał także wyróżnienie za mierzenie efektywności działań społecznych. Oprócz nagrody Ministerstwa Gospodarki, w tegorocznej edycji konkursu „Raporty Społeczne”, najnowszy raport Orange Polska uzyskał także wyróżnienie jury za mierzenie efektywności działań społecznych.

    - Reklama -

     – To dla nas ważne, że działania Orange Polska z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu są dostrzegane i doceniane przez Ministerstwo Gospodarki – powiedział Bruno Duthoit, prezes Orange Polska. – Nagroda jest potwierdzeniem, a jednocześnie motywacją do kolejnych wyzwań, które będziemy podejmować jako firma wobec klientów, pracowników, partnerów, dostawców, społeczności lokalnych i środowiska. Chcemy odpowiadać nie tylko na oczekiwania społeczne i zmieniające się warunki funkcjonowania firmy, ale też wpisywać się w procesy zrozumienia, czym jest odpowiedzialny biznes w Polsce. Dziękuję wszystkim pracownikom Orange Polska, którzy każdego dnia budują naszą odpowiedzialność, zaufanie do firmy oraz reputację.

    Obok Orange Polska, wyróżnienia otrzymały też firmy: GlaxoSmithKline Pharmaceuticals, Grupa Żywiec, Kompania Piwowarska i Powszechny Zakład Ubezpieczeń. Nagroda główna oraz nagroda dziennikarzy trafiły do firmy CEMEX Polska. Za najlepszy debiut uznano Raport ING Bank Śląski. Internauci z kolei najwięcej głosów oddali na raport przygotowany przez Tauron Polska Energia.
    Do tegorocznej edycji konkursu zgłoszono 32 raporty społeczne. Organizatorami są: Forum Odpowiedzialnego Biznesu, PwC oraz SGS. W jury konkursu zasiadają eksperci reprezentujący różne środowiska i instytucje.

    Raport Społecznej Odpowiedzialności Orange Polska 2012 podsumowuje 3-letnią strategię CSR, a jednocześnie wyznacza kierunki nowych działań w oparciu o wyzwania społeczne, które stoją przed  firmą m.in. integrację cyfrową, bezpieczeństwo dzieci w sieci, zarządzanie różnorodnością w miejscu pracy czy odnawianiem telefonów komórkowych. Od kilku lat Orange Polska konsekwentnie wdraża politykę społecznej odpowiedzialności biznesu we wszystkich obszarach swojej działalności, starając się jak najlepiej odpowiadać na wzywania społeczne.

    ŹródłoOrange
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Samsung Electronics liderem globalnego rynku Digital Signage 15. rok z rzędu

    Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w...