GSMService.pl
  • nowości
  • artykuły
  • gry
Szukaj
Szukaj
Szukaj
Tu jesteś: GSMService.pl » Aktualności

Rabat na paliwo w bankomatach sieci Euronet

Dodał: Monika Kowalczewska - opublikowano: 2013-11-29 16:32 - czytano: 925 razy - dodaj komentarz
Rabat na paliwo w bankomatach sieci EuronetNa każdym drukowanym potwierdzeniu transakcji z wybranych bankomatów sieci Euronet, klient otrzyma kod kreskowy uprawniający do otrzymania rabatu na zakup paliwa na stacjach PKN ORLEN. Akcja promocyjna „Rabat na paliwo” rozpoczęła się w 600 bankomatach należących do sieci Euronet i potrwa do końca tego roku. To pierwsza w Polsce kampania wykorzystująca nowy rodzaj nośnika reklamowego jakim jest unikalny kod kreskowy drukowany na potwierdzeniu wypłaty z bankomatu.
REKLAMA
Wykorzystana w kampanii forma jest nowością na polskim rynku i poszerza bogate już portfolio formatów reklamowych w ofercie Euronet Polska.

Mechanizm promocji umożliwia klientowi drukowanie unikalnych kodów kreskowych oraz grafik promocyjnych na obydwu stronach papierowych wydruków, będących potwierdzeniem transakcji w bankomatach sieci Euronet. Informacją zachęcającą do skorzystania z promocji PKN ORLEN będzie również reklama emitowana na ekranie wyboru potwierdzenia oraz drukowana na rewersie potwierdzenia.

W czasie trwającej promocji osoby wypłacające gotówkę z bankomatów należących do sieci Euronet otrzymają na potwierdzeniu transakcji unikalny kod, który użyty podczas płatności gotówką na stacjach benzynowych ORLEN pozwoli uzyskać klientowi rabat na paliwo w wysokości, 10 gr. na litrze paliwa przy zakupie dowolnej ilości. Dodatkowo po transakcji otrzymają na stacji kolejny kod upoważniający do uzyskania bonusowych 500 punktów w programie lojalnościowym VITAY przy kolejnym tankowaniu powyżej 20 litrów i płatności gotówką.

- Zaledwie w ciągu jednego miesiąca w bankomatach Euronet, realizowanych jest ponad 15 mln transakcji - mówi Szymon Daniłowicz, Advertising Sales Manager w Euronet Polska oraz dodaje – Wierzymy, że ta liczba już uświadamia reklamodawcom potencjał jaki daje bezpośredni kontakt Klienta z marką w czasie oczekiwania na realizację transakcji.

Możliwość dystrybuowania dodatkowej wartości, atrakcyjnej z punktu widzenia Klienta, takiej jak nadruk na potwierdzeniu kodów kresowych lub kuponu reklamowego, może znacząco podnieść efektywność standardowej kampanii. Może być również jej doskonałym uzupełnieniem.
Źródło: Euronet
  • Dodaj do Google Bookmarks
  • Dodaj na Śledzika
  • Dodaj na Twitter
  • Dodaj do Wykop
  • Dodaj do Facebook
Aktualna ocena: 0.00
Dodaj komentarz:
dodaj komentarz
x
Trwa logowanie użytkownika...
login:
hasło:
zaloguj
Wszelkie znaki i nazwy firmowe zastrzeżone są przez ich wlaścicieli i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
GSMService.pl
content: 
  • Twitter
  • Facebook
odwiedź nas na: