piątek, 26 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Rabat na paliwo w bankomatach sieci Euronet

    Zobacz również

    Na każdym drukowanym potwierdzeniu transakcji z wybranych bankomatów sieci Euronet, klient otrzyma kod kreskowy uprawniający do otrzymania rabatu na zakup paliwa na stacjach PKN ORLEN. Akcja promocyjna „Rabat na paliwo” rozpoczęła się w 600 bankomatach należących do sieci Euronet i potrwa do końca tego roku. To pierwsza w Polsce kampania wykorzystująca nowy rodzaj nośnika reklamowego jakim jest unikalny kod kreskowy drukowany na potwierdzeniu wypłaty z bankomatu.

    - Reklama -

    Wykorzystana w kampanii forma jest nowością na polskim rynku i poszerza bogate już portfolio formatów reklamowych w ofercie Euronet Polska.

    Mechanizm promocji umożliwia klientowi drukowanie unikalnych kodów kreskowych oraz grafik promocyjnych na obydwu stronach papierowych wydruków, będących potwierdzeniem transakcji w bankomatach sieci Euronet. Informacją zachęcającą do skorzystania z promocji PKN ORLEN będzie również reklama emitowana na ekranie wyboru potwierdzenia oraz drukowana na rewersie potwierdzenia.

    W czasie trwającej promocji osoby wypłacające gotówkę z bankomatów należących do sieci Euronet otrzymają na potwierdzeniu transakcji unikalny kod, który użyty podczas płatności gotówką na stacjach benzynowych ORLEN pozwoli uzyskać klientowi rabat na paliwo w wysokości, 10 gr. na litrze paliwa przy zakupie dowolnej ilości. Dodatkowo po transakcji otrzymają na stacji kolejny kod upoważniający do uzyskania bonusowych 500 punktów w programie lojalnościowym VITAY przy kolejnym tankowaniu powyżej 20 litrów i płatności gotówką.

    Zaledwie w ciągu jednego miesiąca w bankomatach Euronet, realizowanych jest ponad 15 mln transakcji – mówi Szymon Daniłowicz, Advertising Sales Manager w Euronet Polska oraz dodaje – Wierzymy, że ta liczba już uświadamia reklamodawcom potencjał jaki daje bezpośredni kontakt Klienta z marką w czasie oczekiwania na realizację transakcji.

    Możliwość dystrybuowania dodatkowej wartości, atrakcyjnej z punktu widzenia Klienta, takiej jak nadruk na potwierdzeniu kodów kresowych lub kuponu reklamowego, może znacząco podnieść efektywność standardowej kampanii. Może być również jej doskonałym uzupełnieniem.

    ŹródłoEuronet
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Samsung prezentuje serię dokumentów o kultowych dyscyplinach olimpijskich

    Samsung, oficjalny partner Igrzysk Olimpijskich i Paralimpijskich, prezentuje serię filmów dokumentalnych poświęconych kultowym dyscyplinom olimpijskim, takim jak skateboarding, breakdance,...