czwartek, 25 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Multimedia Polska i MTV z interaktywnym konkursem dla abonentów

    Zobacz również

    Spółka Multimedia Polska oraz MTV Polska przeprowadziły wspólną akcję marketingową z wykorzystaniem interaktywnej aplikacji w telewizji cyfrowej. W ramach zorganizowanego przez MTV konkursu trzech abonentów Multimedia Polska wyjeżdża na 20. MTV Europe Music Awards do Amsterdamu. Z okazji 20. gali MTV EMA, która odbędzie się 10 listopada w Amsterdamie MTV Polska przygotowało dla abonentów Multimediów wyjątkowy konkurs.

    - Reklama -

    Nagrodą jest wyjazd na jedno z największych wydarzeń muzycznych na świecie.

    Do promocji konkursu MTV Polska wykorzystało interaktywne możliwości telewizji cyfrowej Multimedia Polska. Abonenci Multimediów, którzy podczas zapowiedzi 20. gali na antenie MTV Polska przycisnęli czerwony przycisk na pilocie, byli przekserowani na specjalnie przygotowaną planszę, na której mogli uzyskać szczegóły dotyczące konkursu.

    Aby wygrać wyjazd do Amsterdamu należało odpowiedzieć na proste pytanie oraz uzasadnić w kilku zdaniach, dlaczego chce się wyjechać na galę MTV EMA. Ogłoszenie wyników nastąpiło 29 października 2013 r. Zwyciężyło trzech abonentów: z Tarnowa, Tomaszowa Mazowieckiego oraz Ostrowi Mazowieckiej.

    Zwycięzcy, wraz z osobami towarzyszącymi, będą mieli okazję uczestniczyć w jednym z najważniejszych światowych wydarzeń muzycznych.  Rozdanie Europejskich Nagród Muzycznych gromadzi co roku największe gwiazdy muzyki rozrywkowej. W tym roku pojawią się m.in. Katy Katy Perry, Miley Cyrus, Kings of Leaon,  The Killer, Icona Pop, Jared leto, Rita Ora, Snoop Lion, Afrojack, Imagine Dragons. Gala rozdania nagród MTV odbędzie się w ZIGGO DOME w Amsterdamie 10 listopada. Relację na żywo od godz. 21:00 będzie można oglądać na antenie MTV Polska, m.in. w sieci Multimedia Polska. W zeszłym roku MTV EMA zgromadziło 39 milionów widzów na całym świecie.

    To kolejna akcja, podczas której Multimedia wykorzystały możliwości telewizji interaktywnej Vision+. Wcześniej spółka prowadziła podobne działania z firmą Kraft, producentem czekolady Milka.  Vision+  pozwala na robienie zakupów, branie udziału w konkursach, sondach, głosowanie w plebiscytach. Przy wykorzystaniu tej usługi Multimedia sprzedają już swoim abonentom ubezpieczenia na mieszkanie. 

    ŹródłoMultimedia
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Samsung prezentuje serię dokumentów o kultowych dyscyplinach olimpijskich

    Samsung, oficjalny partner Igrzysk Olimpijskich i Paralimpijskich, prezentuje serię filmów dokumentalnych poświęconych kultowym dyscyplinom olimpijskim, takim jak skateboarding, breakdance,...