GSMService.pl
  • nowości
  • artykuły
  • gry
Szukaj
Szukaj
Szukaj
Tu jesteś: GSMService.pl » Aktualności

Blogerzy - Ludzie od zadań specjalnych

Dodał: Monika Kowalczewska - opublikowano: 2013-11-04 16:10 - czytano: 317 razy - dodaj komentarz
Blogerzy - Ludzie od zadań specjalnychJeszcze kilka lat temu blogosferę w Polsce utożsamiano z nastolatkami piszącymi o swoich mniej lub bardziej poważnych problemach. Obecnie blogerzy kreują opinie, wyznaczają trendy i mają ogromny wpływ na społeczeństwo. Odgrywają też znaczącą rolę w marketingu. Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę z korzyści wynikających ze współpracy z blogerami. Skutkiem tego, w Internecie możemy znaleźć coraz więcej oficjalnie niepotwierdzonych informacji o zarobkach w blogosferze.
REKLAMA
Ilu jest w Polsce blogerów, którzy potrafią utrzymać się tylko z prowadzenia bloga? W ilu kampaniach reklamowych brali udział? Na to pytanie nigdy nie poznamy prawidłowej odpowiedzi, ale nie to jest w tym wszystkim najważniejsze. Kim więc jest dobry bloger, z którym warto podjąć współpracę?

Posiada dużą ilośc fanów... zaangażowanych fanów
To jeden z najważniejszych punktów, którym kierują się firmy przy podjęciu współpracy z blogerem. Wielu z nich chwali się ogromną ilością fanów na facebooku, ale nigdy nie mówią o tym jaka ilość tych fanów jest realnie zaangażowana. Powoduje to ryzyko, że przy współpracy z takim blogerem, firma nie osiągnie zamierzonych w kampanii efektów, a sam bloger znajdzie się na czarnej liście w branży reklamowej.

Nie reklamuje wszystkiego
Wielu blogerów nie zdaje sobie sprawy, że budowanie marki osobistej rozpoczyna się już od pierwszego napisanego posta, a często pierwsza kampania ma wpływ na kolejne propozycje współpracy. Popularni blogerzy twierdzą, że nie warto przyjmować wszystkich ofert i reklamować np. produktu, do którego nie jest się w 100% przekonanym. Czasami warto zrezygnować z dobrego wynagrodzenia, aby nie narazić się na brak autentyczności, bo jej brak w blogosferze jest początkiem końca.

Wyraża swoją opinię, kreuje trendy
"Bloger przez duże B" zawsze wyraża swoją osobistą opinię! Dzięki temu podąża za nim społeczność, która utożsamia się z jego zdaniem bądź krytykuje, próbując przekonać do swoich racji. Nie ma tu miejsca na tłumaczenia! W blogosferze jak w życiu - jeśli chcemy za wszelką cenę zadowolić każdego, efekt będzie zupełnie odwrotny. Bloger, który nie potrafi wyrazić swojego zdania nigdy nie będzie atrakcyjną osobą, z którą warto nawiązać współpracę.

Sprzedaje emocje!
- Marki, które zamiast zachwalać swoje produkty, opowiadają historię, budują z odbiorcą trwałe relacje, których nawet najbardziej atrakcyjna oferta konkurentów nie jest w stanie szybko zburzyć. – mówi Izabela Mikruta, Management Board Assistant GRUPA 365NET - Wykorzystanie blogerów, którzy wciąż cieszą się dużym zaufaniem odbiorców, do opowiedzenia tej historii uwiarygadnia przekaz i sprawia, że produkt staje się jeszcze bardziej pożądany.

Ludzie uwielbiają emocje, dlatego najpoczytniejsi blogerzy to specjaliści od sprzedaży emocji. Potrafią opowiedzieć historię i sprawić, że czytelnik zwizualizuje tekst w swojej głowie. Szczególnie w przypadku towarów luksusowych, emocje oraz skojarzenia, które oferuje nam marka przekonają konsumenta znacznie szybciej i na dłużej, niż lista obiektywnych zalet produktu, którymi producenci często prześcigają się z konkurencją.
Źródło: GRUPA 365NET
  • Dodaj do Google Bookmarks
  • Dodaj na Śledzika
  • Dodaj na Twitter
  • Dodaj do Wykop
  • Dodaj do Facebook
Aktualna ocena: 0.00
Dodaj komentarz:
dodaj komentarz
x
Trwa logowanie użytkownika...
login:
hasło:
zaloguj
Wszelkie znaki i nazwy firmowe zastrzeżone są przez ich wlaścicieli i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
GSMService.pl
content: 
  • Twitter
  • Facebook
odwiedź nas na: