Celem rankingu „Business Superbrands” jest wyłonienie najsilniejszych i najbardziej rozpoznawalnych marek w kategorii B2B, obecnych na polskim rynku. Marka GTS Energis oceniana była w kategorii „usługi telekomunikacyjne”. W tej kategorii wyróżnionych zostało 6 marek.
Proces
selekcji do polskiej edycji Business Superbrands, polega na stworzeniu
listy ok. 5 000 marek, z których, na podstawie niezależnych badań rynku
oraz danych finansowych, wybiera się ok. 1000. Głosami niezależnej Rady
Marek (grupa kilkudziesięciu polskich ekspertów – znanych praktyków
biznesu – szefów i właścicieli firm, a także przedstawicieli mediów
związanych z tematyką gospodarczą i biznesową) dokonuje się oceny marki
w skali od 1-20. Marki z najwyższą ilością punktów zostają nagrodzone
tytułem „Business Superbrands”.
-„Przyznanie marce GTS Energis
tytułu „Business Superbrands” w kategorii „usługi telekomunikacyjne”
jest dla nas niezwykłym wyróżnieniem. Wysoka ocena przyznana naszej
marce przez niezależną Radę Ekspertów jest tym bardziej dla nas
istotna, zwłaszcza że w tym roku Firma GTS Energis wprowadziła na rynek
wiele nowych usług. Docenienie naszej marki w segmencie klientów
biznesowych jest dla nas największą nagrodą” – powiedział Marcin
Kotlarski, Dyrektor Działu Marketingu, GTS Energis.
Ranking
„Business Superbrands” jest organizowany w Polsce na zlecenie
międzynarodowej organizacji The Superbrands Ltd., promującej ideę
brandingu w 70 krajach świata.