czwartek, 28 marca, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Plus ma najbardziej zaangażowania fanów na Facebooku

    Zobacz również

    Według wrześniowego raportu firmy SoTrender dotyczącego obecności i działania marek na Facebooku, Plus jest numerem jeden w branży telekomunikacyjnej pod względem liczby zaangażowanych użytkowników oraz wskaźnika interaktywności. W ciągu minionego miesiąca o fanpage’u Plusa (http://facebook.com/Plus) wypowiadało się dziennie średnio ponad 25 tysięcy osób. Równie imponująca jest liczba aktywnych fanów, gdyż miesięcznie fanpage sieci odnotowuje blisko 160 tysięcy aktywności, co

    - Reklama -

    przekłada się na ponad 40 tysięcy czynnych użytkowników. Są to osiągnięcia, których pozazdrościć mogą Plusowi nawet najwięksi liderzy społecznościowi.

    To duży sukces dla naszej marki i satysfakcja, która płynie z odpowiedniego podejścia do konsumentów. Naszym celem jest budowanie trwałych i silnych relacji fanów z marką, nie chcemy natomiast zasypywać fejsbukowiczów falą nic nie wnoszących postów. Nasze działania na fanpage’u zawsze niosą wartość dodaną, która inspiruje użytkowników do zaangażowania się w wirtualne życie marki. – mówi Katarzyna Kryda, Kierownik Projektu w Plusie.

    Kluczem do facebookowego sukcesu Plusa jest przede wszystkim odpowiednio dobrana treść w stosunku do grupy docelowej wspierana ciekawymi konkursami z nagrodami. Do okazałych wyników z pewnością przyczyniła się także długofalowa akcja lojalnościowa, w której fani zgromadzeni na facebookowym profilu Plusa mogą walczyć o tytuł Fana Miesiąca.

    ŹródłoPlus
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    OVHcloud poszerza portfolio chmury publicznej o usługę Managed Rancher Service

    OVHcloud, europejski lider w dziedzinie chmury, podczas konferencji KubeCon Europe 2024 ogłosiła wprowadzenie nowych usług do rosnącej oferty chmury...