GSMService.pl
  • nowości
  • artykuły
  • gry
Szukaj
Szukaj
Szukaj
Tu jesteś: GSMService.pl » Aktualności

SMS pomaga w relacji z klientem

Dodał: Monika Kowalczewska - opublikowano: 2013-10-08 18:36 - czytano: 255 razy - dodaj komentarz
SMS pomaga w relacji z klientemWysyłka SMS-ów na masową skalę w większości przypadków dotyczy działań marketingowych. Nie jest to jednak jedyny sposób wykorzystania tego narzędzia komunikacji. Przykładem na to jest aplikacja SMS Studio, która poprzez Platformę SerwerSMS.pl realizuje wysyłkę wiadomości pozwalających na utrzymywanie stałych i efektywnych relacji z klientem. Aplikacja jest obecnie zintegrowana z produktem windykacyjnym. W planach mamy również połączenia z innymi obszarami działalności firmy
REKLAMA
- Integracja SMS Studio z programem do prowadzenia firmy to proste w obsłudze i nowatorskie rozwiązanie ułatwiające życie przedsiębiorcom. Platforma SerwerSMS.pl stawia na tego typu narzędzia i systematycznie rozszerza portfolio integracji. Obecnie zajmujemy się automatyzacją ponagleń do zapłacenia faktur z firmą InFakt, ale w najbliższym czasie planujemy kolejne integracje SMS Studio z produktami z innych obszarów – mówi Artur Sadowski, Menadżer ds. Rozwoju, Platforma SerwerSMS.pl.

SMS Studio to rozwiązanie, które znacznie ułatwia pracę i może być wykorzystywane przy okazji różnego rodzaju kampanii marketingowych oraz informacyjnych. Harmonogram pozwala swobodnie zaplanować wysyłkę SMS-ów i zrealizować ją w wyznaczonym czasie. W programie możemy stworzyć własne szablony wiadomości i mamy dostęp do historii wysłanych powiadomień.

Założeniem SMS Studio jest przede wszystkim połączenie wysokiej funkcjonalności i prostej obsługi. Usługa jest skonstruowana w taki sposób, aby każdy mógł pokierować swoimi działaniami SMS, a także dobrać grupę docelową i treści kierowane za pomocą wiadomości tekstowych. Tym co wyróżnia SMS Studio jest możliwość zapamiętywania przez program działań i powtarzania ich.

Przykładem wykorzystania SMS Studio w procesie relacji z klientem jest integracja z InFakt, czyli z narzędziem online do prowadzenia firmy. Na czym polega to rozwiązanie? Każdy, kto prowadzi własną firmę boryka się z problemem niezapłaconych faktur przez klientów. Dzięki InFakt dokumenty wystawione w formie papierowej są również dostępne online na indywidualnym koncie. Pozwala to na usystematyzowanie i uproszczenie procesu wystawiania i rozliczania faktur. SMS Studio pomaga poprawić płynność finansową, co wymaga działania i mobilizowania kontrahentów do uregulowania należności na czas. Upomnienie SMS oraz automatyczne tworzenie raportów to nie tylko oszczędność pieniędzy, ale też wygoda i więcej czasu na priorytetowe zadania.

- SMS Studio dla InFakt jest jedynym tego typu rozwiązaniem, które daje realne korzyści biznesowe. Przede wszystkim są one związane z łatwym dostępem do wszystkich informacji dotyczących uprzednio nadanych powiadomień, danych i treści. Sprawia to, że proces monitorowania należności zostaje zautomatyzowany i znacznie przyspieszony z korzyścią dla budżetu firmy- mówi Paweł Jaworski z firmy InnoTechtion Sp. z o.o.
Źródło: SerwerSMS.pl
  • Dodaj do Google Bookmarks
  • Dodaj na Śledzika
  • Dodaj na Twitter
  • Dodaj do Wykop
  • Dodaj do Facebook
Aktualna ocena: 0.00
Dodaj komentarz:
dodaj komentarz
x
Trwa logowanie użytkownika...
login:
hasło:
zaloguj
Wszelkie znaki i nazwy firmowe zastrzeżone są przez ich wlaścicieli i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
GSMService.pl
content: 
  • Twitter
  • Facebook
odwiedź nas na: