GSMService.pl
  • nowości
  • artykuły
  • gry
Szukaj
Szukaj
Szukaj
Tu jesteś: GSMService.pl » Aktualności

Eksperyment Nokia Trends Lab trwa!

Dodał: AK - opublikowano: 2007-08-15 21:25 - czytano: 597 razy - dodaj komentarz
W ramach Nokia Trends Lab odbywają się interaktywne laboratoria-eksperymenty z zakresu filmu, fotografii, muzyki, mody, reklamy i wizualizacji. Każde laboratorium ma dedykowanego mentora - osobę, która odniosła sukces w określonej dziedzinie sztuki. Uczestnicy eksperymentów mają możliwość zaprezentowania w drodze konkursu własnej działalności artystycznej, wymiany doświadczeń z mentorami i stworzenia nowych kreatywnych projektów.
REKLAMA
 Nagrodami dla finalistów laboratoriów, poza możliwością zaprezentowania prac podczas finałowej imprezy Nokia Trends Lab (odbędzie się ona 6 października 2007 roku w Warszawie, w dawnej Wytwórni Wódek "Koneser"), będą telefony komórkowe Nokia oraz możliwość dalszego rozwijania swojego talentu pod okiem mentora.

30 lipca rozpoczął się wirtualny eksperyment Nokia Trends Lab. W ciągu kilku pierwszych dni od uruchomienia strony internetowej www.nokiatrendslab.pl, na konkurs napłynęło już ponad 300 zgłoszeń

Od 10 sierpnia można towarzyszyć mentorom w poszukiwaniach artystycznych i w codziennym życiu za pośrednictwem platformy moblog.pl. Adres mobloga konkretnego mentora będzie związany z nazwą laboratorium, które prowadzi, np. pod adresem fashionlab.moBlog.pl będzie gościł Bartek Michalec. Linki do poszczególnych moblogów można znaleźć na stronie www.nokiatrendslab.pl w zakładkach dotyczących laboratoriów.

Mentorzy sprawujący pieczę nad artystyczną stroną projektu odegrają ważną rolę w poszczególnych laboratoriach. W ich gronie znaleźli się tacy artyści jak:

DJ Lab - BOOGIE MAFIA czyli Harper i Bert, niezwykle popularny breakbeatowo-houseowy duet z Warszawy. Prawdziwi muzyczni pasjonaci, na codzień muzyczni dziennikarze i radiowcy działający w Radio Bis.

Fashion Lab - projektant i stylista Bartek Michalec. Doceniony w Japonii młody projektant swoją pierwszą kolekcję zaprezentował w 2003 r. W 2006 roku zaprojektował kostiumy na trasę koncertową Marii Peszek.

Film Lab - Jacek Borcuch, ceniony scenarzysta, reżyser (m.in. "Kallafiorr") i aktor. Zagrał jedną z głównych ról w kultowym "Długu" Krzysztofa Krauzego. Można go było oglądać na dużym ekranie także w takich produkcjach jak "S@amotność w sieci" i "Persona non grata".

Orange Lab - Paweł Niezgoda, absolwent Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie (Wydział Wzornictwa Przemysłowego i Komunikacji Wizualnej), założyciel agencji reklamowej Testardo, aktualnie udziałowiec i CEO oraz dyrektor kreatywny Testardo Red Cell.

Photo Lab - Szymon Kobusiński znany i ceniony młody fotograf, operator i współreżyser teledysków, współpracujący z wieloma wydawnictwami i tytułami prasowymi, m.in. Elle, Cosmopolitan, Sukces.

VJ Lab - Kinga Kiełczyńska aka KingaBaby
znana z projektów wizualnych tworzonych na zamówienie takich projektantów mody jak Givenchy czy Chloe, licznych pokazów wizualnych w galeriach i na koncertach Mathew Herberta czy Astigmatic.

Cykl imprez Nokia Trends Lab 2007 rozpoczął się w maju w Niemczech (Bochum). Kolejne edycje odbyły się w czerwcu na Litwie (Wilno), we Francji (Paryż) oraz w sierpniu w Irlandii (Dublin). Zapis tych wydarzeń można oglądać na stronie www.nokiatrendslab.com.

O Nokia Trends Lab
Nokia Trends Lab to cykl imprez, które odbywają się w 2007 r. w Europie. Każda z nich jest kulminacją trwających wcześniej lokalnych, mobilnych i internetowych działań. Artyści-mentorzy inspirują osoby o otwartych umysłach  do tworzenia oryginalnych projektów, które są następnie prezentowane podczas imprezy finałowej fanom muzyki i młodym artystom.

Źródło: Nokia
  • Dodaj do Google Bookmarks
  • Dodaj na Śledzika
  • Dodaj na Twitter
  • Dodaj do Wykop
  • Dodaj do Facebook
Aktualna ocena: 0.00
Dodaj komentarz:
dodaj komentarz
x
Trwa logowanie użytkownika...
login:
hasło:
zaloguj
Wszelkie znaki i nazwy firmowe zastrzeżone są przez ich wlaścicieli i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
GSMService.pl
content: 
  • Twitter
  • Facebook
odwiedź nas na: