GSMService.pl
  • nowości
  • artykuły
  • gry
Szukaj
Szukaj
Szukaj
Tu jesteś: GSMService.pl » Aktualności

Kaspersky Lab umacnia swoją pozycję na rynku ochrony punktów końcowych

Dodał: Monika Kowalczewska - opublikowano: 2013-09-11 17:44 - czytano: 348 razy - dodaj komentarz
Kaspersky Lab umacnia swoją pozycję na rynku ochrony punktów końcowychFirma Kaspersky Lab została uznana za trzeciego największego producenta w raporcie IDC poświęconym korporacyjnemu rynkowi bezpieczeństwa punktów końcowych - “Worldwide Endpoint Security 2013–2017 Forecast and 2012 Vendor Shares”*. W segmencie „pakiety bezpieczeństwa” rynku korporacyjnych rozwiązań bezpieczeństwa punktów końcowych Kaspersky Lab jest reprezentowany przez platformę Kaspersky Endpoint Security for Business, której udział w rynku globalnym to 13%.
REKLAMA

Eksperci z IDC oczekują, że właśnie ten segment będzie rozwijał się najszybciej w nadchodzących pięciu latach i szacują średnią roczną stopę wzrostu na poziomie 11%. Cytując raport: „IDC szacuje, że rynek punktów końcowych zostanie zdominowany przez zintegrowane pakiety bezpieczeństwa wyposażone w ochronę przed szkodliwym oprogramowaniem, zaporę sieciową, system zapobiegania włamaniom, białe listy, zaawansowaną heurystykę, szyfrowanie oraz zarządzanie łatami. Pojedynczy agent jest znacznie łatwiejszy w instalacji i zarządzaniu, a jednocześnie może bez trudu dorównać funkcjonalnością samodzielnym produktom”.

- Nieustające sukcesy Kaspersky Lab w zdobywaniu klientów korporacyjnych mają bezpośredni związek ze skupieniem się firmy na użytkownikach końcowych, którzy oczekują pakietów zintegrowanych, obejmujących odpowiednią kombinację nowoczesnych technologii - powiedział Charles Kolodgy, Research Vice President, Security Products, IDC.

- Segment korporacyjnych rozwiązań ochrony punktów końcowych to kluczowy element obecnej strategii biznesowej Kaspersky Lab. Uważamy, że obecnie jest to najważniejszy rynek w branży bezpieczeństwa IT i cieszy nas, że raport IDC potwierdza ten trend. Coraz więcej firm dostrzega zalety posiadania rozwiązań bezpieczeństwa wysokiej jakości, lecz niestety cierpi ze względu na ich stopień skomplikowania. Dzięki wnikliwej analizie wymagań naszych klientów powstało rozwiązanie, które idealnie wpisuje się w środowisko korporacyjne: platforma Kaspersky Endpoint Security for Business, która zadebiutowała w tym roku - skomentował Gary Kondakow, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu, Kaspersky Lab.

Kaspersky Endpoint Security for Business oferuje szeroki wachlarz narzędzi i technologii, które pozwalają firmom obserwować, kontrolować i chronić wszystkie punkty końcowe, łącznie z urządzeniami mobilnymi i maszynami wirtualnymi. Rozwiązanie zapewnia odpowiednie połączenie światowej klasy technologii ochrony przed zaawansowanymi szkodliwymi programami i atakami cyberprzestępców oraz wygodnego zarządzania – konsola Kaspersky Security Center pozwala na kontrolowanie wszystkich aspektów związanych z bezpieczeństwem korporacyjnej infrastruktury IT, bez potrzeby korzystania z jakichkolwiek narzędzi dodatkowych.

Rynek ochrony konsumenckich punktów końcowych
Zgodnie z raportem IDC firma Kaspersky Lab umocniła także swoją pozycję w segmencie B2C, awansując na trzecie miejsce wśród producentów rozwiązań ochrony punktów końcowych dla użytkowników indywidualnych (w ubiegłym roku firma zajmowała czwarte miejsce w tym rankingu).

Już we wrześniu 2013 r. Kaspersky Lab wprowadzi na polski rynek nową wersję swojego flagowego produktu dla użytkowników indywidualnych – Kaspersky Internet Security 2014. Rozwiązanie to łączy szeroki zakres technologii bezpieczeństwa, które chronią użytkowników przed wszelkimi współczesnymi zagrożeniami internetowymi, z łatwością użytkowania i wysoką wydajnością. W tym samym czasie do sprzedaży trafi także Kaspersky Internet Security multi-device – nowy produkt zapewniający ochronę wszystkich platform, łącznie z komputerami Mac i urządzeniami mobilnymi.

W ogólnym zestawieniu dla rynku ochrony punktów końcowych firma Kaspersky Lab utrzymała czwartą pozycję, zwiększając swój udział w rynku do 7,8% (łącznie, dla segmentów B2B oraz B2C) zgodnie z raportem IDC.

Źródło: Kaspersky Lab
  • Dodaj do Google Bookmarks
  • Dodaj na Śledzika
  • Dodaj na Twitter
  • Dodaj do Wykop
  • Dodaj do Facebook
Aktualna ocena: 0.00
Dodaj komentarz:
dodaj komentarz
x
Trwa logowanie użytkownika...
login:
hasło:
zaloguj
Trwa logowanie użytkownika...
login:
hasło:
zaloguj
Usuwanie Simlocka
Wszelkie znaki i nazwy firmowe zastrzeżone są przez ich wlaścicieli i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
GSMService.pl
content: 
  • Twitter
  • Facebook
odwiedź nas na: