piątek, 29 marca, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Samsung oficjalnym sponsorem New York Fashion Week

    Zobacz również

    Długo oczekiwany sezon światowych tygodni mody już trwa! Modowa uczta kręci się na najwyższych obrotach. Modelki i najważniejsze portale z branży fashion prześcigają się w publikacjach zdjęć i relacji z pierwszych dni Nowojorskiego Tygodnia Mody. Dzięki sponsorowi, firmie Samsung możemy być na bieżąco z nowinkami ze święta mody i oglądać co dzieje się także za kulisami pokazów. Od 5 do 12 września w Nowym Jorku, w ramach kolejnej edycji New York Fashion Week

    - Reklama -

    najważniejsi projektanci i domy mody prezentują swoje kolekcje na sezon wiosna/lato 2014. Dwa razy w roku, w lutym i we wrześniu, Nowy Jork gości blisko 100 000 ludzi związanych z modą i nie tylko, którzy zjeżdżają się do miasta, aby obejrzeć kolekcje największych amerykańskich domów mody i projektantów. NY Fashion Week należy do czwórki najważniejszych Tygodni Mody na świecie. To tutaj narodziła się idea organizowania święta mody, podczas którego swoje kolekcje mogą prezentować najwięksi projektanci. Na pokazach można obejrzeć kolekcje tak wielkich sław jak:  Alexander Wang Ralph Lauren, Calvin Klein, Marc Jacobs, Tommy Hilfiger, Donna Karan, Lacoste, Victoria Beckham, Diana von Furstenverg, Narcisco Rodrigues, Derek Lam i inni.

    Jak co sezon, w czasie trwania NY Fashion Week, oprócz nowych kolekcji, najbardziej emocjonujące są prywatne zdjęcia modelek z backstage`ów i moda uliczna. Fotografowie modowi przez osiem dni wyruszają w teren na łowy, aby robić zdjęcia ekskluzywnych party i stylowo ubranych postaci pojawiających się w tłumie zwykłych nowojorskich przechodniów.

    Samsung GALAXY Gear, czyli „smart watch” od Alexandra Wang’a
    Obowiązkowym gadżetem tegorocznego pokazu, który powinien posiadać każdy stylowy fashionista jest nowoczesny zegarek Samsung GALAXY Gear, stworzony przez Alexandra Wang’a. Wang to obecnie najgorętsze nazwisko w branży, najbardziej obiecujący projektant młodego pokolenia oraz dyrektor kreatywny domu mody Balenciaga. Zaprojektowany przez niego GALAXY Gear to jednak nie tylko zegarek. To wyjątkowo inteligentne urządzenie, za pomocą którego można się łączyć z internetem, wykonywać połączenia telefoniczne, robić zdjęcia oraz przechowywać dane. Nowy „smart watch” Samsung posiada ekran dotykowy o grubości czterech centymetrów (1,6 cala) i wykonany jest z szczotkowanej stali mount. Dostępny w sześciu wariantach kolorystycznych, z pewnością zachwyci nie tylko gadżeciarzy, ale i wszystkich miłośników mody, stając się must have sezonu wiosna/lato 2014.

    To nie pierwszy projekt Wanga dla Samsung Electronics. Latem w sklepach pojawiła się w limitowanej ilości torebka jego autorstwa. Inspiracją do jej stworzenia były szkice, rysunki i zdjęcia grupy stylistów, fotografów wykonane za pomocą smartfona Samsung GALAXY Note II. Dochód ze sprzedaży limitowanej serii torebek zasilił konto nowojorskiej fundacji ArtStart, która wspiera uzdolnione dzieci i młodzież.

    ŹródłoSamsung
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    OVHcloud poszerza portfolio chmury publicznej o usługę Managed Rancher Service

    OVHcloud, europejski lider w dziedzinie chmury, podczas konferencji KubeCon Europe 2024 ogłosiła wprowadzenie nowych usług do rosnącej oferty chmury...