piątek, 19 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Plus: Abonamenty tniemy o połowę i podwajamy doładowania w mixie (wideo)

    Zobacz również

    Od 23 sierpnia abonament telefoniczny w Plusie może być obcięty o połowę, a w przypadku mixa każde doładowanie kontraktowe podwojone. Oferta jest dostępna dla klientów indywidualnych i biznesowych, zarówno nowych, jak i przedłużających umowę, którzy jednocześnie skorzystają z oferty internetowej Plusa. Od piątku dostępna jest nowa promocja dla klientów, którzy podpiszą bądź przedłużą umowę w Plus Abonament lub Plus Mix i jednocześnie skorzystają z oferty Plus Internet w taryfie

    - Reklama -

    za minimum 49,90 zł miesięcznie.

    W przypadku skorzystania z oferty internetowej za minimum 59,90 zł i podpisania umowy w Plus Abonament na dwa lata klient otrzyma 50% upustu przez 24 miesiące, natomiast przy zakupie internetu za 49,90 zł, to upustu ten będzie obowiązywał przez 12 miesięcy. W przypadku ofert Plus Mix na 24 kontraktowe doładowania, podwojone zostaną 24 doładowania gdy klient jednocześnie skorzystania z oferty internetowej za 59,90 zł, natomiast jeśli zakupi internet za 49,90 zł podwojone zostanie 12 doładowań.

    Plus Internet za 59,90 zł to taryfa, w której jest do wykorzystania 15 GB miesięcznie oraz nielimitowane przeglądanie zwykłych stron internetowych, a w taryfach wyższych większe pakiety internetowe oraz możliwość oglądnia filmów z iPla i YouTube bez zmniejszania dostęnego limitu. We wszystkich tych taryfach, a także w taryfie za 49,90 zł miesięcznie, w której do wykorzystania jest 10 GB dostępne jest także bezpłatne dodatkowe 50 GB limitu nocnego.

    By skorzystać z promocji i mieć obniżony o połowę abonament lub podwajane doładowania okres między zawarciem obu umów, na usługi głosowe i internet, nie może być dłuższy niż 15 dni.

    Promocji towarzyszy kampania telewizyjna

     Metryczka kampanii:

    •     Klient: Polkomtel Sp. z o.o.
    •     Tytuł reklamy: Back to school
    •     Agencja: Young & Rubicam
    •     Kompozytor muzyki: John Parricelli [PRS]
    •     Tytuł utworu: „Le Grand Fromage”
    •     Scenariusza: Artur Marcinkowski, Marcin Matulewicz
    •     Reżyser: Tomasz Konecki
    •     Producent: TFP sp. z o.o.
    •     Dom mediowy: Media Direction
    •     Media: TV, internet, outdoor
    •     Start kampanii: 23 sierpnia 2013
    ŹródłoPlus
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Samsung Electronics liderem globalnego rynku Digital Signage 15. rok z rzędu

    Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w...