GSMService.pl
  • nowości
  • artykuły
  • gry
Szukaj
Szukaj
Szukaj
Tu jesteś: GSMService.pl » Aktualności

Raport Fanpage Trends Polska lipiec 2013 w kategorii telekomunikacja

Dodał: Monika Kowalczewska - opublikowano: 2013-08-07 13:37 - czytano: 432 razy - dodaj komentarz
Raport Fanpage Trends Polska lipiec  2013 w kategorii telekomunikacjaWakacje to czas, który - jak za starych dobrych czasów mojego dzieciństwa - wolimy spędzać na świeżym powietrzu, w towarzystwie przyjaciół, a nie przy komputerze. Na największych fanpages - takich, jak fanpages telekomów - tę prawidłowość widać. W wakacje trudniej zaangażować fanów i utrzymać ich uwagę - czeka bowiem na nich wiele innych atrakcji, także tych offline'owych. W zestawieniu Fanpage Trends widać to najlepiej na przykładzie nju mobile, który to po bardzo udanym starcie, złapał
REKLAMA
lekką zadyszkę - pewnie po części wynikającej z "sezonu ogórkowego".

Serce i Rozum w lipcu robili rozbieg przed przeskoczeniem pułapu 2 milionów fanów - najprawdopodobniej dlatego ich kluczowe statystyki (zaangażowanie, interactivity index i PTAT) zanotowały spadki.

Na pierwszym miejscu we wszystkich trzech wspomnianych kategoriach w lipcu znalazł się Plus. W przypadku interactivity i zaangażowania Plus zachował pozycję lidera, natomiast w lipcowym rankingu People Talking About awansował na miejsce pierwsze, detronizując Play.

W lipcu na pewno należy też zwrócić uwagę na fanpage T-Mobile, który zanotował wzrosty interactivity i PTAT - może to być związane z licznymi lipcowymi imprezami, których T-Mobile był sponsorem, jak choćby festiwal filmowy Nowe Horyzonty czy koncert grupy Depche Mode.

Marek Wajda ekspert ds. komunikacji, szef bloga korporacyjnego Orange Polska - Serce i Rozum, największy fanpage firmowy (nie tylko spośród firm telekomunikacyjnych), bije kolejne rekordy. Ma już ponad 2 mln fanów (rzutem na taśmę przed końcem lipca zdobyli brakujące w raporcie 2 tys. „lajków”). Ten sukces nie dziwi, bo bohaterowie już dawno podbili serca i rozumy klientów. W umiejętny sposób łączą prezentację oferty z real time marketingiem, którego nie powstydziłoby się koszulkowo.com ;) Wyścig na liczbę fanów, chyba można uznać za zakończony, bo mało kogo będą interesowały kolejne miliony.

Play ciągle drugi, ale umiejętnie wykorzystuje swoje zaangażowanie w Przystanek Woodstock i szybko zdobywa zaangażowanych fanów.

Orange Polska zamyka podium, konsekwentnie budując swoją bazę w oparciu o ofertę, nie stosując drogi na skróty, nie „żebrolajkując”. W lipcu wystartował ze specjalną promocją tylko dla Facebookowiczów, oferując im tańszy abonament aż o 30 proc.

T-Mobile dobrze rozegrał koncert Depeche Mode. Fani mogli liczyć na sporo konkursów, chętnie dzielili się przeżyciami. Z kolei ich tania marka Heyah wyraźnie odżyła dzięki nowym bohaterom - niemowlakom i „diabłowi”, który ma problem z higieną kopyt ;) W latach 80-tych Depesze i Metale stały po przeciwnych stronach, T-Mobile połączył ich fanów.

Najbardziej zaskakują wysokie wzrosty Plusa i najwyższe zaangażowanie fanów. Standardowo dużo konkursów, zagadek, krzyżówek, itp. Może na wakacjach bardziej to chwyta, będąc substytutem papierowych krzyżówek panoramicznych? Rzucił się w oczy pomysł na rekrutację do reklam.

Na koniec nju mobile czyli bohater ostatnich miesięcy. W ciągu dwóch miesięcy przegonił już istniejący rok Virgin Mobile i jestem pewny, że dalej szybko będzie zdobywał fanów, bo na ofertę nju konkurenci ciągle nie potrafią odpowiedzieć.
Źródło: Sotrender
  • Dodaj do Google Bookmarks
  • Dodaj na Śledzika
  • Dodaj na Twitter
  • Dodaj do Wykop
  • Dodaj do Facebook
Aktualna ocena: 0.00
Dodaj komentarz:
dodaj komentarz
x
Trwa logowanie użytkownika...
login:
hasło:
zaloguj
Wszelkie znaki i nazwy firmowe zastrzeżone są przez ich wlaścicieli i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
GSMService.pl
content: 
  • Twitter
  • Facebook
odwiedź nas na: