GSMService.pl
  • nowości
  • artykuły
  • gry
Szukaj
Szukaj
Szukaj
Tu jesteś: GSMService.pl » Aktualności

Netia członkiem Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA

Dodał: Monika Kowalczewska - opublikowano: 2013-08-06 11:53 - czytano: 325 razy - dodaj komentarz
Netia członkiem Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAAW lipcu br. Netia dołączyła do grona członków IAA Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy – organizacji, która zrzesza ponad 4500 przedstawicieli reklamodawców, mediów, agencji reklamowych oraz środowiska akademickiego z 76 krajów. W Polsce IAA jest kluczowym graczem w zakresie ochrony rynku marketingowego przed nadmierną regulacją oraz promowania najwyższych standardów profesjonalnych i etycznych. Netia oficjalnie stała się członkiem wspierającym IAA Międzynarodowego Stowarzyszenia
REKLAMA
Reklamy. Netię, w ramach IAA w Polsce, reprezentować będzie Michał Dolny, Dyrektor Departamentu Marketingu Netii oraz Michał Breś, Starszy Kierownik Marketingu Netii. Jednocześnie, obaj Panowie otrzymają pełen dostęp do zasobów międzynarodowej sieci IAA Global.

- Niezmiernie cieszy nas fakt, że Netia dołączyła do grona Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA, organizacji, która już od 75 lat dba o interesy branży reklamowej oraz kształtuje jej wizerunek na skalę światową. Jednym z istotnych pól działania IAA w Polsce jest CSR i kształtowanie wizerunku reklamy odpowiedzialnej społecznie i etycznej co dla Netii, jako firmy kierującej się zasadami społecznej odpowiedzialności biznesu również ma bardzo duże znaczenie. – powiedział Michał Dolny, Dyrektor Departamentu Marketingu Netii.

Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA)  jest organizacją, która reprezentuje interesy branży reklamowej już od 1938 roku. Posiada 56 oddziałów w 76 krajach i ponad 4500 aktywnych członków, reprezentowanych przez reklamodawców, media, agencje reklamowe i środowisko akademickie. Stanowi platformę wymiany doświadczeń na temat szeroko pojętej komunikacji marketingowej oraz pełni rolę promotora i strażnika wolności wypowiedzi handlowych. Kształtuje i wpływa na wizerunek reklamy, jako istotnego elementu o charakterze opiniotwórczym, kulturowym i społecznym.

W Polsce Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA) jest jedyną organizacją, która zrzesza twórców reklam, reklamodawców i media. Od 1993 roku promuje pozytywny stosunek polskiego społeczeństwa do reklamy, realizuje programy edukacji społecznej w zakresie nowoczesnych form komunikacji rynkowej, upowszechnia tematykę związaną z marketingiem i reklamą. Ponadto, bierze aktywny udział w pracach legislacyjnych, broniąc swobody wypowiedzi handlowej, jest konsultantem najważniejszych regulacji prawnych dotyczących problematyki rynkowej i reprezentuje twórców reklam, reklamodawców i media w najważniejszych gremiach w Polsce. Obecnie IAA w Polsce skupia ponad 50 członków.
Źródło: Netia
  • Dodaj do Google Bookmarks
  • Dodaj na Śledzika
  • Dodaj na Twitter
  • Dodaj do Wykop
  • Dodaj do Facebook
Aktualna ocena: 0.00
Dodaj komentarz:
dodaj komentarz
x
Trwa logowanie użytkownika...
login:
hasło:
zaloguj
Wszelkie znaki i nazwy firmowe zastrzeżone są przez ich wlaścicieli i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
GSMService.pl
content: 
  • Twitter
  • Facebook
odwiedź nas na: