środa, 24 kwietnia, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Sharp emotions – Wielka promocja, wielkich telewizorów

    Zobacz również

    15 lipca 2013 roku rusza promocja telewizorów Sharp AQUOS LED – „Dla spragnionych wielkich emocji”. Akcja dedykowana jest telewizorom Sharp o przekątnej ekranu 50’’, 52’’, 60’’, 70’’, 80’’ i 90’’. Dla jej uczestników przewidziano ponad 1200 emocjonujących nagród. Każdy, kto w czasie trwania promocji zdecyduje się na zakup 50-, 52-, 60-, 70-, 80- lub 90 calowego telewizora Sharp AQUOS LED, ma szansę zdobyć jedną z ponad 1200 nagród.

    - Reklama -

    Na zwycięzców czeka 12 jednoosobowych wyjazdów do jednego z największych na świecie parków rozrywki – Ferrari World w Abu Dhabi, 800 zegarków FORERUNNER 10 GARMIN dla aktywnych oraz 400 kamer ION AIR PRO dla miłośników sportów ekstremalnych.

    Aby zdobyć nagrodę, wystarczy po zakupie telewizora zarejestrować się na stronie www.sharpemotions.eu i napisać, jakie emocje pozwala przeżywać duży telewizor Sharp AQUOS LED.

    Rozpoczynająca się w połowie lipca promocja telewizorów Sharp wsparta zostanie kampanią BTL oraz interactive.

    Promocja „Dla spragnionych wielkich emocji“ realizowana jest także na Litwie, Ukrainie, Węgrzech, w Słowenii, Rumunii i Czechach. Za jej przeprowadzenie odpowiada oddział Sharp w Polsce.

    ŹródłoSharp
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    SAS rozszerza ofertę godnej zaufania sztucznej inteligencji o karty modeli i usługi zarządzania AI

    SAS, lider technologii z obszaru danych i sztucznej inteligencji, wprowadza na rynek nowe produkty i usługi, które usprawnią zarządzanie...